ردة فعل فيفي عبده على مقلب رامز تحت الأرض

وقعت الفنانة الراقصة فيفي عبده ضحية أول حلقات الفنان رامز جلال في مقلبه الشهير رامز تحت الأرض الذي يذاع على فضائية ” ام بي سي “.

وبدأ رامز جلال رسالته الأولى يقول: ” أعزائي المشاهدين عشان تعمل فكرة حلوة وتنفذها بكل دقة ده شيء مش سهل لكن الأصعب والأخطر هو ازاي تجيب الضويف لحد عندك من غير ما يشكوا في أي حاجة علشان كده السنة دي كنا محتاجين شجرة ندارة فيها، وحتى جبنة رومي ندخل بها الفار داخل المصيدة ولم نجد أنسب من نيشان اعلامي مشهور وعلاقاته جيدة بالفنانين والأهم من هذا أنه متعاون، وطلبنا منه يتفق مع الفنانين على أنه يقدم برنامج في الصحرا وبعدما الفنان يخلص حواره معاه وياخد واجبه، يطلب منه نيشان يصور برومو للحلقة في الصحراء..وبعد كده يسيب الباقي على العبد لله “.

هكذا تقريبًا قام رامز جلال مقدم برنامج رامز تحت الأرض خطة عمله والآن ننتقل إلى ما حدث للفنانة فيفي عبده.

فيفي عبده تشتم سائق السيارة وتلقن رامز جلال ضربًا عنيفًا

وحينما انطلقت فيفي عبده إلى صحراء دبي بدأت السيارة تغرز في الرمال المتحركة حتى أن أحدهم تظاهر بأنه قد شفطته الرمال المتحركة.

ردة فعل فيفي عبده على مقلب رامز تحت الأرض
ردة فعل فيفي عبده على مقلب رامز تحت الأرض

ثم بدأت السحلية العملاقة بالظهور والاتجاه نحو فيفي عبده التي تغرق في الرمال المتحركة.

وهي تسرق وتقول: ” يا لهوي هانموت يا ناس هانموت يا لهوي يا لهوي.. هانتبلع في الصحراء هانتبلع في الصحراء هايبلعونا في الصحراء”.

من جهته استمر رامز جلال في التحرك بسحليته الالكترونية ويقول: ” السحلية هاتهيص بشوية اللحم هذه”.

وفجأة ظهر رامز جلال مبديًا أنه مجرد برنامج للمقالب ويدعى رامز تحت الأرض.

وظلت تصرخ فيفي عبده وتقول: ” ابعدوه عن وشي انت بتستلذ لما تعمل المقلب، مش عاوزاك غور في داهية طلعاوني من الرمال”، وألقوا لها حبل وقالت: ” ورحمة أمك مفيش فخ تاني.. ولازم اضربك واخلص الناس منك ومن شرك”.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد