رانيا يوسف تهاجم محمد مختار من جديد: «طول عمرك ممثل فاشل واللى بعتاك أفشل منك»

قامت الفنانة الجميلة رانيا يوسف، بالهجوم على المنتج والفنان محمد مختار، بسبب تصريحاته الأخيرة بأنه ملتزم بسداد مصروفات بناته، ويقوم بارسال مبلغ مالى لها شهرياً حتى تنفق منه على بناته، حيث أنها نفت هذا الأمر وقالت بأن كل كلامه تمثيل وليس له أى أساس من الصحة على حسب ما قالته.

رانيا يوسف تهاجم محمد مختار من جديد: «طول عمرك ممثل فاشل واللى بعتاك أفشل منك»

وكتبت الفنانة، تعليقاً على الفيديو الذى نشره محمد مختار، وقالت:ـ “الحقيقة أنا مقامي أكبر من إني أرد على واحد زيك، ولطيف إن الواحد يكذب ويصدق نفسه، وطول عمرك ممثل فاشل، وكمان اللى بعتاك تقول الكلام ده أفشل منك”.

رانيا يوسف

ومن جانبها، فقد سخرت الفنانة رانيا يوسف من تصريحات محمد مختار خلال لقاءه بالاعلامية أسما ابراهيم، والتى تقوم بتقديم برنامج “حبر سرى”، والذى يُذاع من خلال فضائية “القاهرة والناس”، حيث قالت:ـ “يعنى معاك 15 ألف جنيه ومش معاك مستندات بفلوس المدارس اللى إنت بتدفعها؟.. الـ 15 ألف دول تروح تصرفهم على القطط اللى بتأكلهم في الشارع”.

وجاء هذا التعليق، بعد أن قام طليقها بالتأكيد على أنه يقوم بارسال مبلغ 15 ألف جنيه شهرياً مصاريف بناته، حيث قال:ـ “أنا معايا مستندات عليها بصماتي وأختامي، وبجد حزين وأنا بقول مثل هذا الكلام، ولكن هى قالت إني مش بصرف على بناتي وده مش حقيقي، ومعايا ورق يثبت عكس كلامها، وإني ببعت لأكل بناتي 15 ألف كل شهر، وكمان ببعت 800 ألف علشان تعليمهم”.

محمد مختار

وتابع محمد مختار:ـ “أنا من 5 سنين وبسمع تصريحات ومش برد عليه، ولكن للأسف الشديد الموضوع زاد عن حده، وانا إديتها كل حاجة أعمل إيه تاني؟، وكمان بحولها فلوس كل شهر قبل القضايا وبعدها، وكتبنا عقد عند المحامى فريد الديب إننا منتكلمش عن حياتنا الشخصية، واللى إتقال عليا كتير وأنا عمري ما رديت”.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد