والدة شيرين عبدالوهاب: أنقذوا بنتى من حسام حبيب.. ده شر

صرحت السيدة كريمة أبو زيد والدة المطربة المعروفة شيرين عبدالوهاب، عن حقيقة أزمة ابنتها مع شقيقها محمد، وذلك من خلال مداخلة هاتفية مع الاعلامى عمرو أديب، والذى يقوم بتقديم برنامجه الشهير “الحكاية”، والذى يُذاع من خلال فضائية “mbc مصر”، وقالت:ـ “حسام حبيب طليق بنتى ده شر، وياريت تنقذوا بنتى منه.. دى كانت بتسهر معاه ويشربوا ممنوعات”.

والدة شيرين عبدالوهاب: أنقذوا بنتى من حسام حبيب ده شر

والدة شيرين عبدالوهاب: أنقذوا بنتى من حسام حبيب ده شر

وأكملت والدة شيرين:ـ “أنا اللى طلبت من محمد ابنى يلحق أٌخته، وطردت حسام من بيتى.. الانسان ده شر بمعنى الكلمة، وبنتى من 3 سنين بتشرب ممنوعات معاه، وكمان طردتنى أنا وأُختها من بيتها”.

شيرين عبدالوهاب

وأكدت:ـ “كان في خلافات من زمان بينى وبين حسام، والعلاقة بينى وبين بنتى كانت كويسة جداً ولكن أول ما جه بنتى طردتنى، وكمان أنا قعدت أترجى ابنى علشان مش مأمنه الشخص ده عليها، وهو قالى إنوا هيتجوز شيرين وأنا قولتله لما تشوف حلمة ودنك، ودلوقتى أنا بطلب من ربنا إنكوا تحموها منه.. بنتى كانت كويسة والواد رجع تانى وقلب حالها”.

شيرين عبدالوهاب

ومن جانبه، فقد أكد المستشار ياسر قنطوش محامى الفنانة شيرين عبدالوهاب، بأنه قام بتحرير محضر إثبات حالة برقم 12436 لعام 2022 إدارى النزهة، وذلك ضد شقيق الفنانة محمد عبدالوهاب بالتعدى عليها بالضـ،ـرب المبـ،ـرح، وإحداث الكثير من الإصابات بها وأنها لم تنزلق كما أُشيع، وذلك بعد قيامها بالتنازل عن جميع قضاياها ضد طليقها، والمصالحة معه والتى تمت الأسبوع الماضى.

شيرين عبدالوهاب

وجديراً بالذكر، فإن أحدث ظهور للفنانة شيرين عبدالوهاب كان أثناء استضافتها ببرنامج “صاحبة السعادة”، والتى تقوم بتقديمة الفنانة والاعلامية إسعاد يونس، والذى يُذاع عبر فضائية “dmc”.

شيرين عبدالوهاب


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد