“مفيش راجل يستاهل كل التضحية دى”.. أول تعليق من بدرية طلبة على ظهور شيرين عبدالوهاب حليقة الرأس

قامت الفنانة بدرية طلبة بدعم المطربة شيرين عبدالوهاب، وذلك بعد إثارتها للجدل فور ظهورها حليقة الرأس بعد أن إنفصلت عن زوجها الفنان حسام حبيب، حيث قامت بدرية طلبة بنشر مقطع فيديو على صفحتها الرسمية على موقع التواصل الإجتماعى “فيس بوك”، وظهرت ترتدى باروكة شعر وعلقت قائلة:ـ “هحلق زلبطة على الزيرو.. علشان أتضامن معاكى، بس الواحدة منا ما بتصدق إن شعرها يطول شوية تروحى إنتى طالعة للناس بلبوصة كدا، وعلى فكرة مفيش راجل يستاهل أى تضحية”.

"مفيش راجل يستاهل كل التضحية دى".. أول تعليق من بدرية طلبة على ظهور شيرين حليقة الرأس

وقامت بدرية بتوجيه رسالة إلى شيرين قائلة:ـ “إنتى عملتى كده ليه؟.. لو علشان عندك إكتئاب، العالم كله عندوا إكتئاب، ولو حسيتى بكدا كنتى كلمينى وقولى يا بدرية أنا عندى إكتئاب وأنا إن شاء الله هخليكى تخرجى منه زى أول يوم إتولدتى فيه، وأكيد اللى إنتى عملتيه صعب أوى مفيش راجل يستحق كل التضحية دى.. دول هما سبب الإكتئاب، وأكيد اللى إنتى عملتيه مش إكتئاب ده حسد”.

شيرين عبدالوهاب وبدرية طلبة

وتابعت بدرية:ـ “أنا بس كنت عاوزة أفرحك وأضحك معاكى شوية، وعلى فكرة إنتى حلوة وأنا بحبك أوى وكمان بحب صوتك أوى، وإنتى فنانة موهوبة وجميلة”.

شيرين عبدالوهاب

وجديراً بالذكر، بأن المطربة شيرين عبدالوهاب ظهرت في حفلها الأول عقب إنفصالها عن زوجها حسام حبيب وهى حليقة الرأس، الأمر الذى أثار الكثير من الجدل حيث قام الكثير بالتسائل عما إن كانت المطربة تمر بظروف صعبة أم أنه لوك جديد، لتخرج بعدها الكثير من الشائعات والتى تؤكد على أنها تعرضت للضرب والتعذيب على يد طليقها وإنه هو اللى حلقلها شعرها، ولكنها قامت بنفى تلك الشائعات وأكدت على أن ما فعلته كان قرارها، ولا يجب أن نظلم أحد.

شيرين عبدالوهاب

وقبل أن تظهر شيرين على المسرح بساعات قليلة، فقد قامت بعمل بث مباشر على صفحتها الرسمية، وطمأنت الجمهور عليها وأكدت على أنها تشعر بالقوة من خلال دعم الجمهور المحب لها.

شيرين عبدالوهاب


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد