لميس الحديدى لـ شيرين: إيه الضعف ده؟.. ليه تستسلمى وتتكسرى بالسهولة دى؟

قامت الاعلامية المعروفة لميس الحديدى، بتوجيه رسالة شديدة اللهجه للمطربة شيرين عيدالوهاب، والتى أبدت فيها استيائها من الأزمة الأخيرة التى تمر بها في الوقت الحالى.

لميس الحديدى لـ شيرين: إيه الضعف ده؟.. ليه تستسلمى وتتكسرى بالسهولة دى؟

وعلقت الاعلامية، ليلة أمس أثناء تقديمها لبرنامج “كلمة أخيرة”، والذى يُذاع عبر فضائية “on”، وقالت:ـ “عندى دايماً رسالة حابه أقولها للفنانة شيرين.. إيه الضعف ده؟، وليه تستسلمى وتتكسرى بالسهولة دى؟، وكمان إنتى عملتى كيان اسمه شيرين، ومن الصعب عليا أوى أشوف إنسانة طيبة وجدعة زيك تنهار بكل سهولة ويسر”.

لميس الحديدى

وتابعت لميس:ـ “فى ناس كتير حواليكى اتعرضوا لأزمات أكتر من كده بكتير، وقاموا ووقفوا على رجليهم وكملوا حياتهم، وساعات كتير الفنانين الكبار بتكون الحلقة المُحيطة بيهم أصعب شئ، إما تقودهم لطريق السلام أو عاوزين يستغلوها وده للأسف اللى حصل مع الفنانة”.

شيرين عبدالوهاب

وأضافت الاعلامية:ـ “قلبى واجعنى على بناتها، واللى أكيد بيتعرضوا لشئ مؤلم، وكمان مش عارفين مكان والدتهم وإيه اللى بيحصل معاها، وأنا من كل قلبى بتمنى لشيرين السلامة والقوة والشجاعة، وتخرج من المحنة دى على خير وترجع تانى زى الأول وأحسن”.

لميس الحديدى

وجديراً بالذكر، بأن المستشار ياسر قنطوش محامى الفنانة شيرين عبدالوهاب تقدم أمس ببلاغ للنيابة العامة، والذى يتهم فيه شقيق الفنانة محمد بالتعدى عليها بالضـ،ـرب المبـ،ـرح، وكذلك إحداث الكثير من الإصـ،ـابات بها، بعد ان قامت بالتنازل عن جميع قضاياها ضد طليقها حسام حبيب والتصالح معه.

شيرين عبدالوهاب

وأكد المستشار، على أنه بعد تحرير محضر إثبات حالة بأن شقيقها احتجزها في المستشفى قسراً بعد أن أُصيبت بقطع في الرباط الصليبى، وصرح مصدر مُقرب من الفنانة لـ filfan.com بأنها مُحتجزة بمستشفى “الصحة النفسية” في مصر الجديدة منذ يومين.

شيرين عبدالوهاب

وأضاف نفس المصدر:ـ “تم نقل الفنانة إلى المستشفى بالتنسيق مع أُسرتها وطبيبها الخاص، وخصوصاً أنها تمر باضطرابات نفسية شديدة استدعت نقلها إلى المستشفى، وده تم بالإتفاق مع اسرتها تزامناً مع الصلح اللى تم مع طليقها منذ أيام”.

شيرين عبدالوهاب وحسام حبيب


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد

تعليق 1
  1. احمد سعيد يقول

    اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا ونبينا وحبيبنا محمد صلى الله عليه وسلم تسليما كثيرا عدد خلقك ورضا نفسك وزنة عرشك ومداد كلماتك