علا غانم.. كلامي عن جوزي “كدب” كنت بكذب عشان عايزه أطلع بصورة معينة طول الوقت

في حوار صادم وصريح من الفنانة علا غانم في برنامج العرافة مع الإعلامية بسمة وهبي المذاع على قناتي المحور، والنهار، اعترفت الفنانة علا غانم أن كل تصريحاتها المصورة عن سعادتها في حياتها الزوجية “كانت كذب”، من أجل الظهور أمام الجمهور بصورة مرضية.

علا غانم.. كلامي عن جوزي "كدب" كنت بكذب عشان عايزه أطلع بصورة معينة طول الوقت

واستكملت حديثها: أنا أخطط للطلاق منذ سنوات، ومررت بالعديد من الأزمات معه، وتحملت سوء العشرة منه، وسبب إنني ما زلت معه هو انشغالي بأعمالي الفنية، ومشاريعي الخاصة.

علا غانم.. كلامي عن جوزي "كدب" كنت بكذب عشان عايزه أطلع بصورة معينة طول الوقت

استكملت الفنانة علا غانم حديثها وقالت علا: كنت بكذب عشان عايزه أطلع بصورة معينة طول الوقت، ومش هسمح لأي حاجة تشوه الصورة دي، وكنت بقول اللي يرضي المجتمع والناس، عندما عرضت عليها بسمة وهبة مقطع فيديو وهي تتكلم بشكل رومانسي عن زوجها رجل الأعمال عبد العزيز لبيب.

وأضافت علا غانم انا بعتبر نفسي ست قوية، وكنت دايما بجي على نفسي وأقول اللي يرضي المجتمع والناس عن جوزي، حفاظ على شكلي العام، لأني بعتبر نفسي ست قوية.

واستكملت حديثها: أنا استمريت في الجوازة دي عشان ماكنتش فاضية اطلق، وكنت مشغول، ولا عمري سألته أنت رايح فين وجاي منين، ومفيش ست طبيعية متسألش هو فين جوزها.

أنا كنت عايزة اطلق من سنين، وتنازلت عن دعوى الخلع، وفي آخر سنتين جوزي سافر لأمريكا لأنه فقد الأمل في إصلاح العلاقة ما بينا.

وأوضحت علا غانم ان مهرها كان جنيه، وجوزي ما كنش عنده سلسلة المطاعم في الولايات المتحدة زي ما هو بيقول، انا كنت بديه 4 آلاف دولار، بالإضافة إلى ثمن تأمين السيارة، كل ده مقابل شغلة في الشركة بتاعتي وأنه كان بيعمل كل اللي انا عايزاه، ومش عايزة أتكلم عن وضعه المادي في الوقت ده.

مصطفى خاطر: هيفاء وهبي “جدعة وبنت بلد” واتعلمت من ياسمين عبد العزيز

ما هو السر الذي أخفته شرين الطحان على الجميع

المطربة أصالة: منى زكي خلقت بس لتبهرنا “أعظم ممثلة”

روجينا: بنتي ورثت التمثيل من عمتها الفنانة ماجده زكي


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد