إلهام شاهين: «أرائى بتعجب الناس المحترمة والمُتحضرة فقط»

أثارت الفنانة الجميلة إلهام شاهين، الكثير من الجدل خلال الساعات القليلة الماضية، بعد أن كشفت عن كواليس أراءها في الكثير من القضايا التى تخص المجتمع المصرى والمطروحة خلال الفترة الماضية، وعلقت على منتقديها وقالت:ـ “أرائى بتعجب الناس المحترمة والمُتحضرة فقط”.

إلهام شاهين: «الشخص اللى بيشتم ضعيف الشخصية وعمرى ما رديت على حد بيهاجمنى»

إلهام شاهين: «الشخص اللى بيشتم ضعيف الشخصية وعمرى ما رديت على حد بيهاجمنى»

وأكدت الفنانة، أثناء مداخلة هاتفية مع الفنانة والاعلامية نشوى مصطفى، والتى تقوم بتقديم برنامج “بنت البلد”، والذى يُذاع من خلال فضائية “صدى البلد”، وقالت:ـ “الشخص اللى بيشتم ضعيف الشخصية، وممكن يكون ملوش شخصية من الأساس ولا حيثية، وعلشان كده عمرى ما رديت على أى شخص قام بمهاجمتى”.

إلهام شاهين

وأضافت الفنانة خلال المداخلة:ـ “دايماً أرائى بتعجب الناس المحترمة والمتحضرة، اللى عايشة وفاهمة الحياة صح والعلاقات مع ربنا صح، وكمان علاقات الأديان ببعضها صح، والناس اللى بتهاجمنى وأفكارهم مُتطرفة.. عاوزة أعرف دول جمهور ولا جهاد في (بطلوع الروح)”.

إلهام شاهين

وكشفت الفنانة إلهام، عن تفاصيل تأديتها لشخصية “أُم جهاد” في المسلسل الشهير “بطلوع الروح”، وعلقت قائلة:ـ “بجد من أصعب الشخصيات الىى عملتها في حياتى الفنية كلها، ولأول مرة في مسيرتى الفنية أقدم شخص أنا ضد كلمة بينطقها، ودى واحدة بتاجر بالدين ولا تعرف عن الدين شئ، وحقيقى شخصية ضد كل مبادئى وقيمى اللى إتربيت عليها”.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد