«وحشة زي امها».. حملة تنمر على إبنة دنيا سمير غانم وشقيقتها إيمي تتصدى لهم

تعرضت الطفلة “كايلا رامى رضوان” إبنة الفنانة الجميلة دنيا سمير غانم، للكثير من الإنتقادات والتنمر من قِبل رواد السوشيال ميديا، بعد أن ظهرت لأول مرة في العرض المسرحى الشهير “أنستونا”، والتى تقوم والدتها الفنانة بالمشاركة فيها.

«وحشة زي امها».. حملة تنمر على إبنة دنيا سمير غانم وشقيقتها إيمي تتصدى لهم

وقد حضرت الطفلة “كايلا” مع والدتها، يوم 17 من شهر ديسمبر الحالى العرض المسرحى، وظهرت الطفلة على المسرح برفقة والدتها “دنيا” ومُخرج العرض خالد جلال وأبطال العرض المسرحى، وقام موقع “et”، بنشر صور “كايلا” من خلال الحساب الرسمى على موقع التواصل الاجتماعى “تويتر”.

دنيا سمير غانم

وعلى الفور قام الكثير من مُتابعى الفنانة ما بين مؤيد ومُعارض، بالتعليق على ظهور ابنتها “كايلا” والتى كانت أغلبها إنتقادات وتنمر عليها، وكان من أبرز تلك التعليقات:ـ “شكلها وحش زى أمها، وبجد مخدتش حاجة من أبوها”.

دنيا سمير غانم

ومن جانبها، فقد قامت الفنانة إيمى سمير غانم بالرد على الإنتقادات التى وجهت لإبنة شقيقتها، فور ظهورها لأول مرة على خشبة المسرح، وعلقت قائلة:ـ “وبتعيطى ليه ما تخافيش مش هتلاقى في حلاوة أبوها يا زينب، وكمان هتعيشى في الشر طول عمرك.. لا إله إلا الله”.

إيمى سمير غانم

كما ردت الفنانة إيمى، على سؤال أحد مُتابعيها، والذى يسأل عن السبب في عدم إنجاب شقيقتها “دنيا” أطفالاً غير ابنتها الوحيدة، حيث أجابت قائلة:ـ “والله مش من حقك تكتب كده.. عيب أوى، وهو إنتم تعرفوا هما في إيه، ولا حياتهم فيها إيه؟.. ياريت تخليكوا في حالكم أحسن، وإحنا شوفنا كتير، وبجد ملوش لازمة الإستظراف في حياة الأخرين، ومن قلبى قبل الفجر كده.. حسبى الله ونعم الوكيل”.

دنيا سمير غانم


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد

4 تعليقات
  1. غير معروف يقول

    ما شاء الله عليها زي القمر مفيش طفله خلقها ربنا وحشه دي قمر ربنا يخليها ويبارك فيها ويرزق كل مشتاق

  2. غير معروف يقول

    دنيا قمرررررر ازاي بنتها وحشه طبعا قمر زي مامتها دنيا انسانه وفنانه موهوبة قويييي دي قمر في شكلها واداءها وفي اختيار أدوارها نفسي اخلف بنت اسميها دنيا من كتر حبي فيكي

  3. ا . ميرفت شاهين يقول

    ولايهمك من التنمر اللى على بنتك يادنيا دى ناس مريضة …
    حتطلع وحشة لمين !!!
    مامتها وبابها وجدودها وخالتها زى القمر …
    ربنا يحفظها ويحفظكم جميعا
    ويرحم جدودها

  4. غير معروف يقول

    💕 ولا يهمك ياحبيبتى الناس اللى بتتنمر دى ناس مريضة محدش يعبرهم ..
    وهى حتطلع وحشة لمين !!!
    مامتها وبابها وجدودها وخالتها كلهم حلوين ..
    ربنا يحفظها ويحفظكم جميعا
    ويرحم حبايبنا 💕