سر عدم زواج مصطفى شعبان حتى الآن

كشف النجم مصطفى شعبان، سر عدم زواجه حتى الآن برغم من نجوميته الكبيرة وبلوغه سن الـ 50، حيث قال خلال حلوله ضيفًا على الإعلامية أسما إبراهيم، مقدمة برنامج “حبر سري” الذي يعرض عبر قناة “القاهرة والناس” خلال شهر رمضان الجاري: “نصيب يمكن لسه محصلش نصيب بس مش ضد الفكرة ولا حاجة”.

سر عدم زواج مصطفى شعبان حتى الآن

وردًا على سؤال مقدمة البرنامج التي قالت له: “فرحان بقى بالسينجل؟”، قال شعبان: “والله كل حاجة ليها جوانب حلوة وجوانب وحشة يعني سينجل ليها جوانب معقولة كويسة إيجابية وبرضه ليها جوانب ناقصة يعني بس أنا مش شاغل بالي مش بدور على حاجة”.

وعلق شعبان، على شائعة ارتباطه المتكررة قائلًا: “أنا بقرأ برضه ساعات ارتباطات برضه وأشوف صور يعني ساعات ألاقي أي حد اشتغلت معاه اتجوزته أو هنتجوز أو تجمعنا حاجة وياخدوا مشهد من العمل مثلًا كإنه حقيقة.. بس عادي مبقتش تشغلني.. أنا قبلت إني ممثل وشخصية عامة أنا قبلت كده فطبيعي ناس هتحبني وناس ما تحبنيش وناس هتهاجمني وناس هتدافع عني طبيعي يعني متقبل كله”.

وأضاف شعبان، أنه ارتبط رسميًا مرة واحدة وهي خطوبة تمت في 2006: “ما اتفاهمناش وبرضه كنا صغيرين كان الواحد لسه صغير فحماس الأفكار والعند وكده خدته في حتت ما قعدناش كتير يعني.. وقولت بعد كده لو حصل وارتبطت هيحصل من غير تخطيط”.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني، وهو غير مطلوب للتعليق لكن يوفر لك وسيلة للتنبيه في حال قيام شخص بالرد على تعليقك.