هجوم عنيف من الجمهور على صورة محمد صلاح وزوجته مع ممثل أمريكي يضع يده عليهما “مش أخلاقك اللي عودتنا عليها دي وبعدين تغور الفلوس اللي بتغير المبادئ والنفوس”

ظهر النجم المصري ولاعب ليفربول الإنجليزي محمد صلاح برفقة عائلته في صورة مع ممثل ونجم هوليوود ويل فيريل، ولقت الصورة غضباً من الجماهير.

وظهر ويل فيريل في الصورة مع صلاح وزوجته وأولاده وكان يضع يده على كتف صلاح وزوجته، وهو رجل كبير السن معتبراً أنهم في سن أولاده كما خمن بعض الجمهور.

ولكن بعض الجماهير انتقدوا محمد صلاح في هذه الصورة وقالوا إنه خطأ هذا الوضع لزوجته، وقال أحد الجماهير “يا جماعة الراجل يجوز يكون أخطأ بس برده لازم نحط في عين الاعتبار الممثل ده عنده 88 سنة يعني في مقام جدها بلاش نخلي الأمور صعبة ونصعبها على الناس”.


وقال آخر: “الناس اللي بتقول قد جدها انتوا عُبط في دماغكوا ولا كنتوا بتهربوا من حصة الدين ولا إيه يا جدعان ده راجل غريب عنها ولا يجوزلها اللي قد جدها ده فا حرام يلمس كف أيدها حرام تسلم عليه بأيديها أصلا مش يحضنها وعادي عشان قد جدها الحلال والحرام مافيهوش ناس جهله وناس كلاس”.

وقال أخير: “لا يا بو صلاح مش أخلاقك اللي عودتنا عليها دي وبعدين تغور الفلوس اللي بتغير المبادئ والنفوس دي يا فخر العرب”.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد