سمية الخشاب بعد عودة شيرين عبدالوهاب لـ طليقها: أى علاقة تمنها كرامة البنى أدم تغور في 60 داهية

قامت الفنانة الجميلة سمية الخشاب، بنشر مجموعة من التغريدات من خلال حسابها الرسمى على موقع التواصل الاجتماعى “تويتر”، وذلك فور إعلان خبر عودة حسام حبيب للفنانة شيرين عبدالوهاب.

سمية الخشاب بعد عودة شيرين عبدالوهاب لـ طليقها: أى علاقة تمنها كرامة البنى أدم تغور في 60 داهية

وقامت الفنانة سمية بكتابة أكثر من تغريدة، وقالت:ـ “المهم ياستات ويا بنات أرجوكم تبقوا قدر المستطاع على قد المسئولية، وكمان المفروض تعرفوا قيمة نفسكم، وإعرفوا إنكم مش محتاجين لأى شخص في الوجود.. بل بالعكس الرجالة هما اللى محتاجينا أكتر”.

سمية الخشاب

وتابعت الفنانة:ـ “أى علاقة تمنها كرامة البنى أدم تغور في 60 داهية، وكمان العالم فيه 6 مليار والله.. 8 مليار بس، وكده يبقى في 2 مليار أشباه بنى أدمين مش محسوبين علينا، ولو الواحد منا بيركز في حياته وشغله بس هيوصل لمرحلة ملكية ميبقاش بجد محتاج لأى شخص.. إلا لو هو بلا هوية ويكون تابع لشخص آخر علشان يعرف يعيش”.

شيرين عبدالوهاب

وأنهت الفنانة حديثها وقالت:ـ “بعد كده ياريت الناس متتعاطفشى مع حد، وده إلا لما نتأكد منه هو الأول وإنه مُتعاطف مع نفسه، وده علشان مش عاوزين نحرق كتير على الفاضى ومن غير فايدة”.

شيرين عبدالوهاب

وجديراً بالذكر، بأن الفنانة سمية الخشاب انتهت من تصوير مشاهدها بفيلم “التاروت”، وشارك الفنانة بطولة الفيلم كلاً من “رانيا يوسف، علاء مرسى، عبدالعزيز مخيون”، وغيرهم الكثير من نجوم الفن، وقد جسدت الفنانة سمية الخشاب شخصية “نيرة أشرف” والمعروفة اعلامياً بضحية جامعة المنصورة، وأن الفنانة إختارت الاسم تكريماً لها وليس لسرد قصتها، والفيلم من تأليف معتز المفتى وإخراج إبرام نشأت.

سمية الخشاب


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد