نهال عنبر: «لما أفضح نفسى حد هيستفاد حاجة وهيبقى شكلى إيه قدام عيالى؟»

أبدت الفنانة نهال عنبر، عن استيائها من قيام البعض بنشر مشاكلهم وأسرارهم الشخصية على السوشيال ميديا، وأوضحت بأن هذه المواقع هدفها الأساسى نشر المعلومات.

نهال عنبر: «لما أفضح نفسى حد هيستفاد حاجة وهيكون شكلى إيه قدام عيالى؟»

نهال عنبر: «لما أفضح نفسى حد هيستفاد حاجة وهيكون شكلى إيه قدام عيالى؟»

وأكدت الفنانة، في مقطع فيديو لها من خلال حسابها الرسمى على موقع التواصل الاجتماعى “فيس بوك”، وعلقت قائلة:ـ “بجد في ظاهرة غريبة أوى مُنتشرة اليومين دول، وهى إن الناس بتنشر أسرارهم على العلن.. دى فضيحة، وميصحش لو جوزى أو صاحبتى زعلونى أطلع أنا وأتكلم عليهم على مواقع التواصل الاجتماعى”.

نهال عنبر

وأضافت نهال:ـ “الست منا ستر وغطا على جوزها، وكمان أسرار البيوت مينفعش نهائى تطلع برة عتبة البيت، وأنا لما كان بيحصل حاجة بينى وبين جوزى عمرى ما عرفت أهلى ولا لجأت ليهم، وحقيقى لو فضحت نفسى هيكون إيه منظرنى قدام عيالى؟”.

وتابعت الفنانة عنبر:ـ “لما أفضح نفسى حد هيستفاد حاجة، أو أعمل مشاكل بينى وبين حد، وممكن أوى أقول أنا مالى والموضوع يخلص، وبتمنى إننا نتعامل مع السوشيال ميديا صح، ومش من الضرورى حياتنا تبقى مباحة بالصورة اللى بنشوفها.. ده حتى الواحدة منا ممكن تتحسد.. داروا على شمعتكم تفضل”.

نهال عنبر

وجديراً بالذكر، بأن الفنانة نهال عنبر تعيش حالة من النشاط على المستوى الفنى، حيث قامت بالمشاركة في الكثير من الأعمال الفنية، والتى حققت نهال من خلالها الكثير من النجاح، وكان من أبرز ما قدمته الفنانة مسلسل بعنوان “أعمل إيه”، وشارك الفنانة بطولة العمل كلاً من “صابرين، وخالد الصاوى، وهناء الشوربجى، وندى بسيونى، وطارق عبدالعزيز”، وغيرهم الكثير من نجوم الفن، والعمل من تأليف محمد الحناوى ومن إخراج أحمد عبدالحميد.

وتقوم الفنانة، حالياً بالتعاون مع الفنان حسين فهمى في مسلسل بعنوان “عودة البارون”، والتى من المفترض لها أن تُعرض قريباً، ويشارك االفنانة بطولة المسلسل كلاً من “صبرى عبدالمنعم، وخالد صالح”.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد