عدوية شعبان عبدالرحيم لـ ندى الكامل: خسارة فيها الفلوس والجواز الشرعى ده كل حاجة نفخ بلاش أونطة

قام نجل الفنان الراحل شعبان عبدالرحيم والمعروف بـ عدوية، بالسخرية من طليقة الفنان أحمد الفيشاوى ندى الكامل، وذلك بعد تداول الكثير من الشائعات والأخبار حول ارتباطها بالمطرب الشعبى عمر كمال، وقام بشن هجوماً عنيفاً عليها.

عدوية شعبان عبدالرحيم لـ ندى الكامل: خسارة فيها الفلوس والجواز الشرعى ولو اتجوزتها عرفى أبقى بعطف عليها

وقام الفنان عدوية، بكتابة منشور من خلال حسابه الرسمى على موقع التواصل الاجتماعى “فيس بوك”، وقال:ـ “الفنانة ندى الكامل خسارة فيها الفلوس والجواز الشرعى، وانا لو إتعرض عليا أجوزها عرفى كده أكون بعطف عليها.. كل حاجة نفخ ومش طبيعى بلا أونطة.. ما يملاش عين البنى آدم إلا التراب”.

عدوية شعبان عبد الرحيم

وجديراً بالذكر، بأن طليقة أحمد الفيشاوى أثارت الكثير من الجدل على العديد من مواقع التواصل الاجتماعى، بعد أن قامت بتوجيه رسالة تدعم فيها المطرب الشعبى عمر كمال من خلال حسابها الرسمى على “انستجرام”، وقالت في رسالتها:ـ “أنا بحب فيك طيبة قلبك وانسانيتك يا عمر، وكمان بحب أوى اللى بتقدمه للناس، وأتمنى أن يفعل كل إنسان ما تفعله، وده علشان إنت إنسان بمعنى الكلمة وانا بحبك بجد”.

ندى الكامل

وعلى الفور تداول عدد من رواد السوشيال ميديا مؤخراً خبر زواج ندى الكامل من عمر كمال، وذلك بعد تداول صورة للفنان مع الداعية الاسلامى المعروف الشيخ أُسامة قابيل.

ندى الكامل وعمر كمال

وأكد عمر في تصريحات مع الـ القاهرة 24، وقال:ـ “الكلام ده مش مظبوط، وكمان أنا عزمت الشيخ أسامة قابيل في بيتى، وهو اللى هيصحح الكلام ده والصورة بتاعتى أنا والشيخ ملهاش أى علاقة بـ ندى الكامل على الإطلاق”.

عمر كمال


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد