تعليق خطيب البلوجر “سارة” على حادثة فقدان بصرها

تصدر إسم البلوجر سارة محمد التريند خلال الساعات القليلة الماضية، نتيجة تعرضها لحادث مروع، مما تسبب في فقدان بصرها، حيث أثار جدلا واسعا على مواقع التواصل الإجتماعي.

حيث كشف مصطفى خطيب البلوجر سارة محمد، تفاصيل هامة في مداخلة هاتفية مع الإعلامية ريهام سعيد، قائلا: “أنا بوجه كلامي ده لكل الناس ولسارة، أنا بحبها وسألت عليها من أول يوم الحادثة، وكنت معاها وروحت معاها البيت، كنت بروحلها المستشفى، وأسأل عنها بس أهلها كانوا رافضين”.

وأضاف مصطفى قاىلا: “أنا من وقت الحادثة في المباحث ومشغول، وأنا طلعت البيت أكثر من مرة بس أهلها رفضوا الزيارة، وكل يوم بكلم والدها، وأحنا هنكمل الخطوبة عادي، وهنجيب الدبل، بس مش وقته إننا نكتب كتاب في الوقت الحالي، وأهم حاجة دلوقتي أطمئن على سارة، والفرح هيكون خلال 6 شهور”.

وفي السياق ذاته أوضح والد البلوجر سارة، خلال مداخلة هاتفية مع الإعلامية ريهام سعيد قائلا: “الولد ده قدمه نحس عليها من أول ما خطبها وفي حاجات كتير بتحصلها ومجاش غير مرة واحدة يطمئن عليها، وجيه عملنا مشاكل ومشي تاني، واتصل بس، لكن مش كل يوم”.

والجدير بالذكر بأن روت سارة محمد تفاصيل الحادث من قبل قائله: كنت مع خطيبي وقت وقوع الحادث، حيث كان اليوم يسير بشكل جيد، وروحت معاه محطة الرمل، ووقفنا في كارفور شويه إحنا ساكنين في طريق القاهرة اسكندريه الصحراوي ناحية زاوية عبدالقادر.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد