نزار الفارس لـ حورية فرغلي: «انتي اغريتي جيل كامل ويمكن اللي حصلك ده عقاب من ربنا».. الأخيرة ترد: «انا حجيت 7 مرات»

أثار الإعلامي المعروف نزار الفارس، الكثير من الجدل خلال الساعات القليلة الماضية، بعد تطرقه للحديث عن أدوار الإغراء التى قدمتها الفنانة حورية فرغلي، وذلك بـ بداية مشوارها الفني وتحديداً في فيلم “كلمني شكراً”.

وأكد نزار خلال اللقاء الذى جمعهما معاً، ببرنامج “تابو” عبر قناة “دجلة” العراقية، بأن ما قدمته الفنانة خلال بدايتها الفنية كان السبب فيما حدث لها من معاناة، وعلق:ـ “انتي اغريتي جيل كامل، وكتير من الناس بيقولوا ان اللي حصل ليكي ده عقاب من ربنا.. انتي فتنتي جيل التسعينيات كله واتدمر بسببك، ليه مش بتقولي إن ده عقاب من الله عز وجل؟”.

لترد عليه حورية:ـ “حقيقي يمكن يكون ده عقاب من ربنا بسبب اللي عملته، ولكن اللي مريت بيه ولا حاجة جنب اللي عملته، وعلى فكرة انا حجيت 7 مرات بعد الحادثة اللي حصلت ليا، وكمان دعيت ربنا كتير انه يسامحني ويغفر لي”.

ليرد نزار الفارس عليها ويقول:ـ “انتي حجيتي بعد الأضواء والشهرة ما راحت عنك، وكمان الجمال راح ويمكن يكون ربنا ابتلاكي علشان عاوزك تروحي له من غير ذنوب خالص، وده معناه ان ربنا بيحبك وعاوزك”.

وأوضحت الفنانة حورية، بأنها أُصيبت بتلك اللعنة بعد تقديمها للمسلسل الشهير “ساحرة الجنوب”، والذى تم عرض الجزء الأول منه في اغسطس 2015، والجزء الثانى في ابريل 2016.

وجديراً بالذكر، بأن الفنانة حورية فرغلي أثارت جدلاً كبيراً خلال الأيام القليلة الماضية، بعد اعلان خطوبتها من الإعلامي المعروف نزار الفارس، والذى يقوم بتقديم برنامج “تابو”، ولكن حورية نفت ما قاله الإعلامى من أخبار، وأن هدفه التريند والترويج لحلقة برنامجه فقط.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد

تعليق 1
  1. غير معروف يقول

    اعلامي مريض وجاهل