ريهام سعيد: معمولي عمل سفلي بالموت البطيء والتشوه وقطع الرزق والطلاق

حلت الإعلامية ريهام سعيد، ضيفة ببرنامج “وراء الشمس” الذي تقدمه الإعلامية أميرة بدر، ويذاع عبر قناة “الشمس” الفضائية.

ريهام سعيد: معمولي عمل سفلي بالموت البطيء والتشوه وقطع الرزق والطلاق

وتحدثت ريهام، خلال الحلقة عن كواليس تقديمها حلقات عن الجن في برنامجها “صبايا الخير” والتي تسببت في مشكلات كثيرة لها فيما بعد.

وقالت ريهام، أنها وقعت ضحية لأعمال سحر وشعوذة من العالم السفلي، وهذا ما أكده لها عدد من الشيوخ والمعالجين بالقرآن، مشيرة إلى أنهم أخبروها بأن هذا العمل لم يستطع أحد فكه.

وكشفت ريهام، عن العمل قائلة: “كل ما يقابلني شيخ بتاع ربنا يعني يقولي إن أنا معمولي عمل.. عمل سفلي جامد أوي هو سبب كل اللي بيحصل ده ومفيش حد عارف يفكه خالص ولما بيجيلي معالج بالقرآن مرة ما بيجيش تاني”.

وأضافت ريهام: “المفروض إن دي أقوى الأعمال اللي بتتعمل لحد.. معمول بالموت البطيء واتقالي من كذا واحد ما يعرفوش بعض والتشوه وقطع الرزق والطلاق

وتابعت ريهام: “العمل ده لما بيتعمل ده واحد بيبقى مخاوي جن بيوكلي الجن.. الجن ده بيبقى مسئول عن كل حاجة.. بيعرف مثلًا إن جايلك عرض من قناة الشمس يجي مثلًا على مدام سميرة يقولها دي وحشة اصرفي نظر عنها.. يجي عند جوزي يقوله طلقها وارميها كده”.

وأشارت ريهام، إلى أنها منذ 6 أشهر وحتي الآن وهي تذهب إلى الأطباء بسبب إصابتها بنزيف مستمر ولا أحد يعرف سببه، قائلة: “كل الدكاترة والأطباء الكبار جدًا جدًا أساتذة في القصر العيني قالوا معندناش أي تفسير علمي.. والمعالج القرآني اللي جه ده قالي انتي عندك نزيف من السحر هو ده بتاع الموت البطيء”.


اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني، وهو غير مطلوب للتعليق لكن يوفر لك وسيلة للتنبيه في حال قيام شخص بالرد على تعليقك.