عمرو عمروسي يهدد بفضح برنامج Arabs Got Talent

غادر الفنان المصري عمرو عمروسي برنامج المواهب ” Arabs Got Talent ” الذي يعرض على قناة ” mbc مصر ” من نصف نهائيات هذا البرنامج وقام عمرو عمروسي بالوصول الي قلوب المصريين بسرعة بعد العرض الأول له.

وتناول عمرو عمروسي في العرض الأول له قضية الوطن العربي وضرورة إتحاد العرب جميعاً ونال إشادة الجميع وفي نصف نهائيات البرنامج تناول قضيتين الاولي مجزرة الدفاع الجوي والثانية حرق الطيار الأردني ” معاذ الكساسبة “.

ولم يصل عمرو عمروسي الي النهائي وغادر البرنامج بعد هجوم قوي من لجنة التحكيم عليه وذلك بسبب تقديمه قضيتين ولم يركز على قضية واحداة فقط وهذا ما جعل العرض يخرج بهذا الشكل وذلك حسب رأي لجنة التحكيم في البرنامج.

عمرو عمروسي أكد على حسابها الرسمي على موقع التواصل الإجتماعي إن ما حدث في العرض الأخير له كان شيء صعب وهاجم أصحاب البرنامج قائلاً:

” و الله العظيم أقسم برب الكون إني كنت هاعمل العرض أحسن من كده وانا كنت عارف كل حاجه وكنت طالع أفش من حجات كتير وانا اللي طولت في العرض وتم الموافقة على العرض قبلها بثلاث أيام ومزيكة العرض قبلها بيومين وبنطلون العرض المعفن الوحش قبل العرض بخمس ساعات وشكراً والحدق يفهم وإن شاء الله هاصور العرض اﻷصلي وأعرفوا انتوا اترفض ليه؟؟

انا مبحبش الشماعات أرجو من اللي هيشتم يشتم بس ميجبش سيرة الشماعه وانا آسف طولت عليكم والتيشرتات محدش كان عارف إني لابس تيشيرتات دي كانت فكرتي لأن مكنش ينفع أقول علشان لسه صغير بس انا اتحديت الموضوع؟ ودي مش سياسه أنا بقول الحقيقه في ناس ماتت ولا لأ واحنا كلنا مستنين حكم المحكمه وأنا بمثل نبض الشارع ”

 صورة ضوئية من تغريدية عمرو عمروسي على الفيس بوك:

ddf


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد