كلمات أغنية “اللي يمشي عادي” لداليا مبارك، بعد تحقيقها لرقم قياسي

أحدثت أغنية “اللي يمشي عادي” لداليا مبارك ضجّة كبيرة على مواقع التواصل الإجتماعي، وحظت بإهتمامِ بالغٍ من الجمهور العربي، فلقد تجاوزت مشاهداتها حاجز الـ 20 مليون مشاهدة في وقت قياسي على يوتيوب.

كلمات أغنية “اللي يمشي عادي” لداليا مبارك، بعد تحقيقها لرقم قياسي 1 30/6/2021 - 4:18 ص

يُذكر أن الأغنية كانت من أداء الفنانة السعودية الجميلة “داليا مبارك”، ومن كلمات الكاتب عمرو المصري وألحان مصطفى الشعيبي وتوزيع عمرو الخضري.

كلمات أغنية اللي يمشي عادي لداليا مبارك:

اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه وغواهم راحوا ف الدوامة تاهوا مع السلامة

واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا نسيوا انه الجراح بتسيب علامة

اللي يمشي يمشي عادي

مش هنزعل يوم عليه

واللي باقي علينا اهلا

فوق دماغنا مكانه عالي

وف عيونا هندارية

ماحنا عشنا لناس باعونا

ف النهاية خدنا ايه

النوايا تبان ف شدة ومين هيرضي يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه

اه صحيح الناس معادن والمثل بيقول تحرص بس مبنعملش بي

اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه وغواهم راحوا ف الدوامة تاهوا مع السلامة

واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا نسيوا إنه الجراح بتسيب علامة



اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.