أسعار التحاليل معمل البرج شهر مارس 2019

أن معمل البرج يعتمد على أحدث الأجهزة الطبية والتحاليل التلقائية بالإضافة غلى استخدامه المحاليل الطبية المعتمدة من “fda” الأمريكية، فأن اليوم نستعرض عليكم أسعار التحاليل في معمل البرج لهذا العام، وسوف نعرض أسعار تحاليل نخاع العظام، وتحليل كفاءة التجلط، وأسعار الغدة الدرقية، أسعار تحاليل الغدة الدرقية، وأسعار تحليل السائل المنوي، وغيرها من التحاليل.

أسعار التحاليل معمل البرج لهذا العام

أسعار تحاليل كفاءة تجلط الدم في معمل البرج

  • تحليل صفائح الدم بسعر 20 جنيها.
  • تحليل تسريب الدم بسعر 20 جنيها.
  • تحليل اختيار فصائل الدم بسعر 30 جنيها.
  • تحليل نزف الدم بسعر 20 جنيها.
  • تحليل تجلط الدم بسعر 20 جنيها.
  • تحليل اختيار كومب غير مباشر بسعر 40 جنيها.
  • تحليل تركيز البروثرومبين بالدم بسعر 40 جنيها.
  • تحليل عدد الخلايا الشبكية بسعر 30 جنيها.

أسعار تحاليل نخاع العظام في معمل البرج

  • تحليل ميكروسكوبي لنخاع العظام “عينة خارجية” بسعر 200 جنيها.
  • سعر أتعاب الطبيب في إجراء بذل النخاع شامل كافة المستلزمات الطبية بسعر700 جنيها.
  •  سعر أتعاب الطبيب في أخذ عينة نخاع العظام شامل كافة المستلزمات الطبية بسعر 700 جنيها.
  • تحليل باثولوجي لأخذ عينة من نخاع العظام بسعر 300 جنيها.
أسعار التحاليل معمل البرج لهذا العام
أسعار التحاليل معمل البرج لهذا العام

أسعار تحاليل الغدة الدرقية في معمل البرج

  • تحليل هرمون تي 3 وتي 4 كلى بسعر 50 جنيها.
  • تحليل للغدة الدرقية لهرمون واحد بسعر 70 جنيها.
  • تحليل تي أس أتش كلي بسعر 70 جنيها.

أسعار تحليل السائل المنوي في معمل البرج

  • تحليل الحصوة بسعر 60 جنيها.
  • تحليل كامل للسائل المنوي بسعر60 جنيها.
  • تحليل سكريات بالمنى بسعر 60 جنيها.
قد يعجبك ايضا

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

31 تعليقات
  1. Avatar of
    غير معروف يقول

    كم سعر تحليل
    الورم الحميد

  2. Avatar of
    غير معروف يقول

    ممكن اعرف اسعار التحاليل الاتيه
    CBC
    Retics
    LDH
    S.fertin
    S.tran

  3. Avatar of
    غير معروف يقول

    تحليل dna لو سمحت بكام

  4. Avatar of
    غير معروف يقول

    من فضلك عندكم تحليل الحمض النووي في البراز

  5. Avatar of
    غير معروف يقول

    لو ممكن اعرف سعر تحاليل اشتباه تجلط للدم المصاحب للحمل

  6. Avatar of
    غير معروف يقول

    بكام لوسمحتم تحليل الهرمونات

  7. Avatar of
    غير معروف يقول

    أسعار تحليل s.ca total lonijc

  8. Avatar of
    غير معروف يقول

    اسعار تحليل البروسله شامل

  9. Avatar of
    غير معروف يقول

    سعر تحليل فيروس سي

  10. Avatar of
    غير معروف يقول

    بكم سعر cbc

  11. Avatar of
    غير معروف يقول

    مش صحيح اسعاركم عاليه جدا عن كده نصابين بجد

  12. Avatar of
    غير معروف يقول

    اسعار تحليل الكشف عن المواد المخدرة

  13. Avatar of
    غير معروف يقول

    لو سمحت عايز اعرف هو المعمل بياخد عينات التامين الصحي الخاصه بفيروس سي في اي وقت ولا في وقت محدد

  14. Avatar of
    غير معروف يقول

    تحليل كرتزون بكام

  15. Avatar of
    غير معروف يقول

    الاسعار ديه كلها كذب واغلي بكتير

  16. Avatar of
    غير معروف يقول

    ماسعر تحليل fsh…prolactin..tsh..t3..t4..وهرمونLH

  17. Avatar of
    غير معروف يقول

    عاوزة اعرف نتيجة التحليل عملتها اليوم

  18. Avatar of
    غير معروف يقول

    1258 جنيه

  19. Avatar of
    غير معروف يقول

    كام سعر hlv

  20. Avatar of وائل
    وائل يقول

    سعر تحليل المخدرات لو سمحت

  21. Avatar of دكتورةسوسن الشقنقيرى
    دكتورةسوسن الشقنقيرى يقول

    مش شايفة رد واحد على الناس
    المثل قال:
    لاقينى ولا تغدينى

  22. Avatar of دكتورةسوسن الشقنقيرى
    دكتورةسوسن الشقنقيرى يقول

    مش شايفة رد واحد على الناس..ههههه
    المثل بيقول لاقينى ولا تغدينى

  23. Avatar of Shaimaa emad
    Shaimaa emad يقول

    طيب انا حللت انهارده TSH وانا عامله مشروع علاجى وليا خصم 70℅ ازى مكلف عليا 65 جنيه! ْ

  24. Avatar of
    غير معروف يقول

    تحليل اخد العينه بكام

  25. Avatar of
    غير معروف يقول

    ممكن اعرف سعر تحليل الحمل الرقمي واخد العينه من المنزل بكام؟؟

  26. Avatar of
    غير معروف يقول

    سعر تحلبل. PSA كلى

  27. Avatar of
    غير معروف يقول

    سعر تحليل ASY

  28. Avatar of
    غير معروف يقول

    لو سمحت عايزه اعرف تحليل ،،cbcوتحليل ،urin,وتحليل سكر فاطر بعض ساعه عامل كام

  29. Avatar of
    غير معروف يقول

    بكام الحمل الرقمي وفتحين يوم الجمعة

  30. Avatar of
    غير معروف يقول

    بكام سعر مزرعة السائل المنوى لوسمحت