بعد أن طلبت منه الزواج.. سما المصري تعلق على صورة “زوجة محمد صلاح”

بعد انتشار صورة لزوجة لاعب منتخب مصر محمد صلاح انتقدها الكثيرين لعدم ابتسامها في الصور ولكن الكثيرين قالوا انها زوجة مصرية تشبه الكثيرين من بنات بلدنا.

بعد أن طلبت منه الزواج.. سما المصري تعلق على صورة "زوجة محمد صلاح" 2 26/4/2018 - 11:47 ص

وقد نشرت الفنانة سما المصري عبر حسابها الشخصي على موقع انستجرام صورة لمحمد صلاح وزوجته وعلقت على الصورة قائلة “بالفعل قامت خناقة جامدة بين أبو صلاح وام مكة من ساعة ما عرفت اني عاوزة اتجوزه وهاتك يازعيق وشخط وتكسير في العفش والنيش بفي على الارض باللي فيه”.

واضافت المصري “زي اي ست مصرية اصيلة وصلاح يحلف لها انه لسه ماوافقش على الجواز مني وهي مصممة انها حتقتلني وتخلص الناس من قرفي وعندها حق بصراحة، طلعت ست بتفهم، انا نفسي مش طايقة نفسي، وفي النهاية احب اقول لأم مكة انا بحبك لانك مرات الغالي وحتبفي زي اختي لما اتجوز صلاح صدقيني وبحب مكة وحتبفي زي بنتي، أنتو عيلتي الصغيرة وأي حاجة من ريحة حبيب قلبي أبو مكة اشيله في عنيا.. حتى حمايا وحماتي بحبهم اوي وكفاية انهم جابولي احلي حاجة في الدنيا.. صلاح حبي انا ”

ومن الجدير بالذكر أن سما المصري قد قامت بتهنأة محمد صلاح بفوزه رسمياً أفضل لاعب في الدوري الانجليزي 2017-2018 وطلبت منه الزواج حيث قامت بنشر صورة مركبة لها ولصلاح عبر حسابها الشخصي على انستجرام وعلقت على الصورة قائلة “الناس اللي بتقول اني لو اتجوزت صلاح حيبطل كورة صدقوني والله جوزهولي انتوا بس وحياخد احسن لاعب في العالم مش بس احسن لاعب في الدوري الانجليزي.. ده راجل قمر ومفرح مصر والعالم كله”

بعد أن طلبت منه الزواج.. سما المصري تعلق على صورة "زوجة محمد صلاح" 1 26/4/2018 - 11:47 ص