“أنا واخدك عربية سبور لو طخنتى هطلقك”.. أهم تصريحات زوج نجلاء بدر على الهواء

قام محمد عفيفى زوج الفنانة نجلاء بدر، بالتحدث مع زوجته أثناء لقائها بالإعلامية إنجى القاضى، والتى تقوم بتقديم برنامج “مساء dmc”، والذى يذاع من خلال فضائية “dmc”، وذلك أثناء مداخلة نليفونية حيث قامت نجلاء بدر  بسؤال زوجها عن تقيمه لها كفنانه، وأيضاً سألته عن أكثر الأدوار الذى يحبها لها وأكثر الأدوار اللى مش حببها للفنانة.

"لو قلبتى وبقيتى أُتوبيس.. فى أول محطة وهنزل".. زوج نجلاء بدر يُثير الجدل حول تقيمهُ لها كفنانة

وأجاب زوج الفنانة قائلاً:ـ “تقيمى ليكى عشرة على عشرة.. أنا بحب فيكى إنك بتعملى مجموعة من الأدوار المختلفة والمتنوعة فى الفترة الماضية، وكمان أدوار مختلفة ومفاجئة، وأنا مش متخيل إنى كنت بشوفك إمبارح وإنتى لابسة بدلة، وعاملة دور واحدة تخينة أوى وعندك سمنة مفرطة وعلى فكرة أنا صدقت”.

نجلاء بدر

وقامت الفنانة بدر بسؤال زوجها عما إن حدث قائلة:ـ “طب لو ده حصل فى الحقيقة هتعمل إيه”، ليقوم عفيفى بالرد عليها مازحاً:ـ “على فكرة أنا واخدك موديل معين، وواخدك عربية سبور جميلة ولذيذة، ولو تخنتى وقلبتى أُتوبيس هنزل على طول فى المحطة الجاية ومش هستنى”.

نجلاء بدر

وقامت الفنانة بسؤال زوجها:ـ “هل يوجد شخصية من الشخصيات اللى أنا عملتها وإتأثرت بيها فى البيت وكمان زعلتك”، ليقوم زوجها بالرد:ـ “طبعاً أنا مش هنسى يوم ما دخلتى البيت وقعتدى على الكنبة وربعتى إيدك ومصمصتى شفايفك، وقلتيلى نعم إنت قصدك إيه ياخويا وعملتيلى رقاصة بلدى ساعة مسلسل رمضان كريم، وكمان ساعة فوق مستوى الشبهات دخلت عليكى ولاقتك قاعدة وحطة وشك فى الأرض ولما سألتك فى إيه قلتى حماتى مسكتنى وأنا بخون جوزى”.

نجلاء بدر وزوجها

وحينما قامت الإعلامية إنجى بسؤال زوج الفنانة عن الدعم والمسانده التى يقدمها للفنانة وعن غيرته عليها فرد:ـ “الدعم والمساعدة لازم يكون من كلا الطرفين، وعلى فكرة زى ما أنا بساندها فهيا بردوى بتعمل معايا نفس اللى أنا بعملوا، وأكبر دليل على ذلك من 4 أيام أنا كنت مشغول جداً وهيا جالة حالة تسمم غذائى، ولم تُخبرنى وٌامت بأخذ سيارتها الخاصة وذهبت إلى المستشفى وعملت غسيل معدة، وفضلت إنها ما تقولشى ليا علشان أفضل مركز فى شغلى، وأكيد ده نوع من أنواع المساندة والدعم، أما بخصوص الغيرة فكانت موجودة بشكل كبير فى أول الزواج ولكن دلوقتى الأمر بقا بسيط”.

نجلاء بدر وزوجها


اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني، وهو غير مطلوب للتعليق لكن يوفر لك وسيلة للتنبيه في حال قيام شخص بالرد على تعليقك.

4 تعليقات
  1. kaka azaz يقول

    كذب وضحك على البسطاء والسذج ..لقد كذب هذا المنافق كثيرا على الناس .وكل مايقدمه من اسماء يدعي بفوزهم .ما هو الا مجرد.تمثيل مسبق واتفاق بينه وبين من يدعي بأنه قد فاز ..يجب ان يتوقف هذا الهراء فورا ..

  2. إسماعيل عبد الحميد إدريس إسحق يقول

    انا اسمي إسماعيل عبد الحميد إدريس إسحق من السودان ولاية شمال دارفور الفاشر السكن حي الفاشر الثانويه بنات منزل رقم مائة ثلاث وسبعون.

  3. Souad sibaoueih يقول

    حلم
    سعاد سيبويه
    من المغرب
    00212627809558
    يارب

  4. غير معروف يقول

    نهى حامد