“المساعدة بتاعتي أتخطفت” .. منة فضالي تستغيث بمتابعيها

وجهت الفنانة المصرية منة فضالي استغاثة لجمهورها ومتابعيها من خلال منشور قالت خلاله أنها تعتقد أن مساعدتها تم اختطافها، رسالة منة فضالي أثارت الكثير من الجدل والقلق بين متابعيها، خاصة بعد أن روت فضالي تفاصيل اختفاء مساعدتها المريبة منذ يومين.

منة فضالي تستغيث

وكتبت منة فضالي على صفحتها “صباح الخير عليكم جميعا أنا للأسف في موقف مش عارفة اتصرف فيه المساعدة بناعتي اختفت وهي جايلي على التصوير من أول أمبارح وكل ده أهلها بيدور عليها في المستشفيات والأقسام وآخر حاجة كانت راكبة عربية من إحدى شركات التوصيل، وكانت جايه على المدينة بعديها تليفونها أتقفل”.

ثم تابعت بقولها “ومن الساعة 6 المغرب وأتفتح دقيقة الساعه 12 بليل معرفناش نعمل حاجة واستنينا يعدي 24 ساعة علشان نعمل محضر، بعض المستشفيات هي مش موجودة فيها والواضح أنها اتخطفت وحقيقي أنا مش عارفة أعمل حاجة ودي أول مرة معرفش اتصرف فـ اللي يقدر يساعدني يبقي كتر خيره هي ساكنة في الزاوية وللأسف معنديش تفاصيل لا رقم العربية لأنها كانت مش ظاهرة ولا أي حاجة، رجاء اللي يقدر يعمل حاجة يبقي كتر خيره”.

يذكر أن منة فضالي تقوم بتصوير مسلسلها الجديد “جعفر العمدة” الذي تشارك في بطولته مع النجم محمد رمضان ومجموعة كبيرة من الفنانين، المسلسل من تأليف وإخراج محمد سامي، وشارك في السيناريو والحوار مهاب طارق، ومن إنتاج شركة ميديا هب سعدى – جوهر.


تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل
أو لايك من فضلك على فيس بوك
اترك تعليقاً