انتصار: أرفض إن ابني يشوف أفلام خارجة في سن معين.. بس بعد كده يعمل اللي هو عايزه

أعادت قناة “النهار” على اليوتيوب نشر مقطع من حلقة قديمة للفنانة انتصار، أثناء حلولها ضيفة على الإعلامي عمرو الليثي، مقدم برنامج “واحد من الناس”.

انتصار: أرفض إن ابني يشوف أفلام خارجة في سن معين.. بس بعد كده يعمل اللي هو عايزه

وتحدثت انتصار، خلال الحلقة عن تصريحاتها الصادمة بشأن مشاهدة الأفلام الخارجة، والتي أثارت ضجة كبيرة، حيث قالت: “أنا قولت في ناس بتتفرج.. غير لما أقول اتفرجوا يا جماعة.. غير لما أقول أمر أو بحسك إنك تعمل كده.. بقول إن في ناس بتتفرج ع الأفلام دي ساعات بيبقوا غشم ساعات بيبقوا لسه هيتجوزوا فمش فاهمين حاجة فياخدوا خبرة ساعات بيبقوا من باب الفضول طبعًا ده بيحصل فبحكي الحاجات”.

وأضافت انتصار: “طبعًا ده بيحصل فبحكي الحالات اللي بيحصل فيها ده كل الناس قالت انتصار بتقول للشباب كلهم روحوا اتفرجوا وفجأة لقيت نفسي تريند وفجأة لقيت كل المذيعين بيتكلموا”.

وردًا على سؤال: “توافقي إن ابنك يشوف الأفلام دي ولّا لأ؟” قالت: “لأ ع الأقل في سن معين لأ.. بعد كده يعمل اللي هو عايزه هو حر.. يعني يشوف يسافر يروح يجي بس هي سلوك يعتبر في خروج عن العادي”.

يذكر أن الفنانة انتصار، شاركت في موسم رمضان 2022 بثلاثة أعمال دفعة واحدة، وهي “أحلام سعيدة” أمام النجمة يسرا، و”توبة” أمام الفنان عمرو سعد، و”عودة الأب الضال” أمام الفنان بيومي فؤاد.


اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني، وهو غير مطلوب للتعليق لكن يوفر لك وسيلة للتنبيه في حال قيام شخص بالرد على تعليقك.