رضوى الشربيني للفتيات: «ازاي تخلي الراجل يطفش منك وميكملش معاكي شهرين»

قامت الإعلامية الجميلة رضوى الشربيني، بالتحدث عن أسباب فشل أغلب العلاقات العاطفية، والتى تكون غالياً رد فعل عكسي لما تقوم به أكثر الفتيات من مجهود لإنجاح العلاقة، ولكنها في النهاية تتفاجئ بفشل هذه العلاقة.

رضوى الشربيني: «اللي يحبني يحب الباكدج على بعضه واللي مش عاوز في غيره كتير»

رضوى الشربيني: «اللي يحبني يحب الباكدج على بعضه واللي مش عاوز في غيره كتير»

وأكدت الإعلامية، أثناء تقديمها لبرنامج “هى وبس”، والذي يُذاع عبر فضائية “cbc سفرة”، ساخرة:ـ “لو عاوز لبن العصفور بتجيب له وهو قاعد مكانه، وساعتها هو هيحبك ويقع في غرامك ويحس انك بتعملي اي حاجة علشانه، وضروري يحس انك مش هتقدري تعيشي من غيره والنفس اللي انتي بتتنفسيه مرتبط بوجوده، وانك هتموتي لو حصله حاجة وهتنتحري”.

وواصلت:ـ “وخليه يحس قد ايه انتي مُتمسكة بيه، وإن ولائك على طول ليه، وكده هيحبك ويقع في غرامك وهيروح متجوزك، وابقي تعالي قابليني وقولي عليا مبعرفش حاجة لو عملتي كده وكمل معاكي شهرين على بعض”.

واستنكرت دينا:ـ “ازاي يكون كل همي اني اشوف الراجل اللي في حياتي بيحبني، ان شاء الله ما حبني.. اللي يحبني يحبني كده على بعضي بشكلي وصوتي سواء عالي أو واطي وصورتي وبطريقة لبسي وبشغلي، وضروري يفهم انه هيحب الباكدج ده على بعضه، وساعتها ممكن يتشال فوق الراس من فوق، ولو مش هيقبلني بالطريقة دي في غيره كتير على كوكب الأرض هيحبوني وهعرف احبهم”.

وأنهت:ـ “صعب اوي افكر طول الوقت ازاي ارضي راجل، واللي عاوز يحبك يبقي زي ما انتي كده يإما بوسة كبيرة لماما وبابا وطنط واحنا مش عاوزينه، واي بنت مش هتعمل الحاجات اللي قولت عليها يبقى تتأكد انه ماشي ومش راجع تاني ليها”.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد

تعليق 1
  1. عادل عزالدين فهمي يقول

    من رضوي الشربيني لا يسمين عز يا قلبي لا تحزن الاتنين اوسخ من بعض بجد مش عارف ازاي بيظهرو في الاعلام الاتنين متخلفين