منة فضالي تكشف عن علاقتهابالممثل أحمد فريد

كشفت الفنانة المصرية، منة فضالي، عن حقيقة علاقتها بالممثل أحمد فريد، وذلك من خلال منشوار لها عبر حسابها الشخصي على التواصل الإجتماعي”فيس بوك” نشرت فيه “يا جماعة أنا ولا مخطوبة ولا أي كلام من الهري ده وأحمد فريد أخويا مش أكتر ارحموني.. شكرا..إشاعات.. إشاعات”.

منة فضالي تكشف عن علاقتهابالممثل أحمد فريد 1 29/12/2017 - 5:19 م

وعلى الجانب  الاخر نشرت منه فضالي، صوراً تجمعها بالممثل أحمد فريد عبر حسابها الشخصي “انستجرام” وعلقت عليه أنه أخي وصديقي”.

وفي لقاء معاهم أثناء تسليم جائزة للممثلين عبرت منه عن سعادتها قائلة”والله أحلي إحساس في الدنيا أني أقدم جايزة لزميل أو زميلة من زميليتي في العمل، دي بنفسها نجاح ودي حاجة جديدة بنمر بها كون أن نجم يقدم لنجم جايزة دي حاجه جديدة ماعملنهاش قبل كده، وأتمني الممثلة اللي اسلمها جايزة تبفي “نيلي كريم”.

ويذكر أن منه فضالي تشارك في أفراح إبليس الجزء الثاني وعند السؤال عن أعمالها الأخيرة قالت منه”أفراح إبليس دلوقتي 60% قربت تخلص، وحب الهرم احنا كنا متوقفين شوية، ودلوقتي قريبت أخلص عشان هايتعرض لشهر واحد، والتصوير مفروض في دبي، وعندنا سفر إن شاء الله الشهر الجاي وهنعقد حوالي عشرين يوم وإن شاء الله نرجع ونكمل إن شاء الله”.

وعند السؤال عن عدم تواجدها في رمضان قالت منه فضالي”رمضان بيبفي زحمة اووي، ولمه بيجيلي ورق في رمضان بتكون الأدوار ضعيفة، ومش عايزة أعمل أي حاجة لمجرد أني أبفي موجودة وإن شاء الله رمضان لسه بدري عليه يمكن يجيلي ورق في رمضان وتلاقيني في رمضان”.


قد يعجبك أيضاً

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.