محمد أنور يقدم لمني الشاذلي طقم كوبايات ويحكي عن طفولته

حل الفنان الكوميدي محمد أنور، ضيفاً في برنامج معكم مع الإعلامية مني الشاذلي، الذي يذاع على فضائية Cbc، تحدث عن عدة أشياء في حياته الشخصية والإجتماعة وبالإضافة إلي عيد الأم والهدايا التي تقدم فيه.

محمد أنور يقدم لمني الشاذلي طقم كوبايات ويحكي عن طفولته 1 28/3/2018 - 6:57 م

قال محمد أنور” أمي كل ما نجيبلها هدية تعيط، كل ما تكبر الهدية تعيط أكتر، كل ما نجبلها حاجة تفضل تقول يابني ما عندنا منها لية تجيبها، مرة جيبتلها هدية وكانت في الوقت ده زعلانة وقالتلي مش عايزة منكوا حاجة قامت رمت الهدية من البلكونة”.

وأضاف أيضاً”أنا زيي زي أي طفل نفسي ألبس تيشرت وبنطلون في العيد، لكن أمي كانت مقتنعة إني لازم ألبس تيرينج؛ عشان يفضل معايا في عيد الأم وعيد الأضحي وعيد تحرير سينا وكل الأعياد”.

وأشار أيضاً” أمي تقولي التيرينج حلو يابني، أن فاكر أن الجاكيت بتاعه كان ماشي على السنة كان تحت الركبة والبنطلون ماطني جواة؛ ده على أساس يكفيني سنة سنتين تلاتة”.

وأوضح أيضاً” أما مبدأ أقول لأمي عايز هدية، فكانت بتقولي لمة بابا يجي من الشغل، بابا كان بيجي من الشغل بعد الساعة 4 العصر، بعدين ماما تقول العيد إنتهي، لية عيدية في سوداني وتيرميس”.

وأكد أيضاً” أنا كنت في بداية مشواري ووالدتي كانت معترضة جداً، كان أول دور ليه في التمثيل في راجل وست ستات كنت عسكري، الناس في شارعنا شوف المشهد، كان في الوقت ده في رمصان، أنا كنت راجع بالليل بعد السحور لاقيت الناس عمال تزغرط ولاقيت أمي بتعيط بتقولي عايز تعرينا في للمنطقة الناس بتقولي يا أم الفنان”.

في نهاية الحوار قام الفنان محمد أنور بتقديم هدية للإعلامية مني الشاذلي، هي عبارة عن طقم كوبايات.


قد يعجبك أيضاً

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.