صاحب مطعم “البرنس” يُقاضى محمد رمضان لتصويره كليب بالمحل بدون إذنه

صرح ناصر الرنس صاحب مطعم الرنس الشهير الموجود بمنطقة إمبابة بأن سيلجأ لمقاضاة الفنان محمد رمضان، لأنه قام هو وفريق عمله بتصوير فيديو كيليب داخل مطعمه بدون إذن منه، حيث أوضح البرنس بأنه تلقى تهديدات من منتج كليبات محمد رمضان عندما قام بالاتصال به ليعترض على ما يجري منه والتصوير بدون إذنه.

وكشف ناصر البرنس عن تفاصيل أزمته مع محمد رمضان من خلال مقطع فيديو قمام بنشره على صفحته الرسمية بالفيسبوك، وقال إن الفنان محمد رمضان وصل إلى المطعم ومعه 20 شخص، وقام بتصوير فيديو كليب داخل المطعم بدو علم صاحبه وذلك أمس الإثنين 16 فبراير 2020.

وذكر ناصر البرنس بانه كان في البيت مريح وسمع خبر بأن محمد رمضان قد حضر إلى المطعم، فطلب من العاملين بالمطعم أن يرحبوا بالفنان محمد رمضان، وأن يجهزوا له الترابيزة التي تتسع له ولـ 20 شخص، ولكنه وجد كاميرات رهيبة حوإلى 7 أو 8 كاميرات، فقمت بإرسال إبني ليقوم بالتصوير، وبعدها قام البرنس بالحديث مع منتج كليبات محمد رمضان ليسأله عن الحكاية، هل التوصير يخص مسلسل البرنس، أو أن التصوير فيديو كليب، فقال له المنتج “متتكلمش في الموضوع ده علشان متزعلش مني”.

 

 

وقال له ناصر البرنس: “إيه مزعلش دي إنت بتهددني، إنتم بتيجوا تدخلوا المحل وتصوروا كده من غير ما صاحب المحل يعرف، أنا بيجيلي نجوم عريقة كتير هنا، وبصورهم.. مبقدرش أصور معاهم من غير ما استأذنهم، يبقى إزاي إنت تيجي وتصور هنا من غير إذني”.

وختم ناصر البرنس صاحب مطعم البرنس الشهير بمنطقة إمبابة كلامه مع منتج كليبات محمد رمضان: لأ دا انا أرفع دعوى قضائية وبلدي تجيب لي حقي، أنا فرغت الـ 65 كاميرا اللي عندي، واكتشفت إنه بيصور فيديو كليب، وأتاكدت فعلا إنه بيصور كليب”.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد

6 تعليقات
  1. خالد يقول

    كل ممثل بيد خل البيوت من اوسعة ابوابة يارت كل واحده يحاول يجد نص مفيد ويكون قدوة لاجيال

  2. خالد يقول

    بجد محمد رمضان فاكر نفسة نجم ولة الحق فى كل شى

  3. يوسف يقول

    احسن حاجة والله خليه يرفع دعوى واحنا كلنا معاه محمد رمضان ماشى بمدأ البلطجة والعنف والتكبر على الناس .

  4. غير معروف يقول

    يستاهل واخد قلم في نفسه من الهواء

  5. هالة يقول

    احسن لان رمضان شم نفسه وبقى يستعرض عضالاته

  6. غير معروف يقول

    احسن