نيللي كريم تلقن رامز جلال درسًا في رامز تحت الأرض

نيللي كريم وقعت في مقلب رامز تحت الأرض وبدأ رامز جلال في السخرية منها منذ أول ظهور في البرنامج المذاع على فضائية ام بي سي مصر.

رامز تحت الارض نيللي كريم

وفي البداية أوهم الاعلامي نيشان الفنانة نيللي كريم بأنها في برنامج فني وبدأ يوجه لها مجموعة من الأسئلة في البرنامج الذي أسماه ” في واحة نيشان”.

بعد ذلك انتقلت الفنانة نيللي شاهين إلى تصوير برومو في صحراء مدينة دبي وجهز فريق رامز تحت الأرض بمعداته لتنفيذ المقلب.

وقال رامز جلال: ” أعزائي المشاهدين من جُحر السحلية ننقل لكم فقرة مقلب نيللي كريم”.

رامز تحت الارض نيللي كريم

وركبت نيللي كريم السيارة الرباعية الدفع وبدأت تشتكي من إرتفاع درجة الحرارة والمطبات الأرضية حتى أنها طلبت من سائق السيارة أن يبطيء في السرعة لكنه رفض.

وبدأت تصرخ مع زيادة السرعة ثم قالت للسائق: ” يا نهارك أسود ومنيل أنا معدتي قلبت يخرب بيتك يا حمار لا لا over  أوي أرجوك Stop it “.

حتى غرزت السيارة الرباعية الدفع في الأرض الرملية المتحركة وبدأت نيللي كريم تشتمه: ” يا حيوان”، وواصلت الصراخ في ظل إحباك مقلب رامز تحت الأرض.

بعدها خرج رامز جلال وهو مرتدي السحلية الغريبة التي يرتديها وها بدأت نيللي كريم تصرخ وتقول: ” يا جماعة يا جماعة ” وقال رامز جلال: ” هاتعملي مصرية روسية محدش بينفذ من السحلية.. اصرخي اصرخي يا نيللي يا كريم “، وظل رامز جلال يرمي بالرمال المبتلة المتحركة عليها.

اولاد نيللي كريم يحبون رامز جلال

وحينها كشف رامز جلال عن وجهه وقال لنيللي كريم: ” حرمتى ولا لسه، هاطلعك بطريقة طلوع معينة حمدالله على السلامة ماشاء الله أسرع واحدة طلعت أنا لابسة بوت ايه “.

وانقضت نيللي كريم وهي تضحك وتحاول خنق رامز جلال، وقالت: ” النضارة باظت وأنا عايزة نضارة جديدة وأكثر حاجة صعبانة عليا الجزمة يا رامز، وأصعب جزء هو حركة السائق السريعة، وأنا بنتي الكبيرة سيليا بتحب رامز جلال وكندة عشان ما تزعلش، وكريم ويوسف عشان ميزعلوش وأول حد هايفرح فيا وهاصعب على الجميع”.


قد يعجبك أيضاً

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.