بالفديو| إعتذار غادة عبد الرازق

بالفديو| إعتذار غادة عبد الرازق 1 5/7/2017 - 10:51 ص

بالفديو| إعتذار غادة عبد الرازق 2 5/7/2017 - 10:51 ص

قامت الفنانة المصرية غادة عبد الرازق، ببث مباشر آخر، على حسابها الشخصي ” الانستجرام” تعتزر فيه عن ما حدث من البث الأول.

و الجدير بالذكر أن غاده قامت منذ ايام ببث مباشر من حسابها الشخصي، كان بمثابة فضيحا لها، وغضب جمعورها مما فعلته.

وقالت عبد الرازق في البداية “مش هقول إنها أزمة، هو امتحان من ربنا، أنا طالعة للناس النهاردة أقولهم، إن أنا غلطت فعلاً وأنا آسفة جدا، آسفة لجمهورى وآسفة للناس وآسفة لبلدى وآسفة لفنى، وحياه أولادى إنى عمرى في حياتى ما قصدت إنى أقلل من نفسى أو أعمل حاجة غلط، أنا مكنتش سكرانة انا ست بتعالج بقإلى حوإلى 22 سنة، باخد أدوية”.

وأضافت عبد الرازق “أنا بقإلى 26 سنة بحترم نفسى واسمى وبلدى وكل حاجة حواليا، عمرى في حياتى ما غلطت، وأنا مش ملاك، انا يومها غلطت في إن أنا كنت طول اليوم تعبانه وطول اليوم من الساعة الواحدة ظهراً في الجزيرة ورجعت أخذت الأدوية بتاعتى النفسية ومعروف إنها بتعمل حالة هذيان شوية”.

وتابعت ” وأنا أقسم بالله مشوفتش من الكومنتات إن في جزء منى بان، وأكيد مش قاصدة وانتو متأكدين، وكل دا أنا بعمله علشان روتانا بنتى، وعلشان أحفادى، وعلشان جمهورى، وعلشان أول مرة احس إن بعد 26 سنة انا قد اية بتحارب وفي ناس مش بتحبنى، وفي ناس متسنيإلى الغلط، وبقولهم أذيتونى وكتر الف خيركم وحسبى الله ونعم الوكيل وكل واحد عنده اهل واولاد”.

وأستكملت ” انا بقول لجمهورى انا بحبكم وبقإلى 26 سنة بحفر في الصخر وضاعت منى حياتى كلها، وفكرت كتير اطلع اللايف دا ولا مطلعوش، بس أنا صريحة طول عمرى، ناس كتير قالتلى قولى يا غادة إنه متفبرك، أنا مش عارف اقول مش مصدقة الكذبة مش قادرة أصدق الكذبة، أنا بجد مش بشوف الكومنتات من قريب، وإلى بعتولى وقالولى أن في جزء باين منى انا مكنتش شايفاهم لانى مبشوفش من قريب، على قد ما كنت بحبكم قوي على قد ما مكنتش متخيلة إن الضربة هتيجي جامدة اوى كدا”.

وتابعت غادة ” ودى الرحلة الوحيدة إلى مرضيتش اتصور بمايوه وكنت واخدة قرار مظهرش كدا تانى، ومعرفش اية إلى حصل فيها، والفانز ساعتها كلمونى وقالولى اطلعى لايف، وانا زى الهبلة طلعت لايف، انا بس طيبة ودا غلط اوى في الزمن دا انى ابقى طيبة”.

واستطردت  “دخلت السرير والدواء النفسى اشتغل معايا الدواء النفسي بيدروخ وينيم، وبكلم الفانز بتاعى ومخدتش بإلى ونمت وصحيت على فضيحة فى  العالم كله، تفتكروا إن أنا كنت مستنيه أعمل دا بعد 26 سنة عشره، وبعد كل النجاح دا مستنيه اعمل دا”.

واختتمت كلامها “اقسم بالله أنا ما عارفه أقول إيه، أنا بس هقول كلمة واحدة أنا طول عمرى ست محترمة وهفضل محترمة، علشان الجمهور اللى أنا بحبه، وعلشان بنتى روتانا وعلشان أحفادى، وعلشان أنا ست بمثل بلدى اللى هى أهم بلد في العالم، غصب عن عين اى حد في الدنيا، انا اسفة وواعدكم انها مش هتتكرر منى تانى على اى صعيد في الاحوال”.

https://youtu.be/Oy9Hyf3faLE


قد يعجبك أيضاً

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.