ملخص الحلقة 13 مسلسل “صالون زهر]”: أنس يترحم على صديقة سمير

مسلسل صالون زهره وهو عبارة عن صالون تجميل للنساء، ولكن يحدث في أمر غريب وهو غير متوقع يربط زهره بشاب يسمي أنس، رغم أن زهره رفضت كثيراً الحب والأرتباط بسبب حادث قديم لها، لكن هذه الظروف تجعلها تكرر من تجربتها.

ملخص الحلقة 13 مسلسل "صالون زهر]": أنس يترحم على صديقة سمير 1 28/9/2021 - 2:25 ص

أبرز النجوم المشاركين في هذا المسلسل وهم : معتصم النهاري وطوني عيسي ونادين نجيم ولين غزه وفادى ابي سمرا.

أحداث الحلقة 13 مسلسل صالون زهر]

  • بتبداء أحداث الحلقة 13 من مسلسل صالون زهره بإن مرام بتتكلم مع أنس وبتقوله بعد سرقة هذا الكرسي سوف ترحل على بيروت ولا سوف ترحل إلى وين؟.
  • بيرد عليها أنس ويقولها ما حد بيحبني هنا فى هذا الحارة وسوف اعطي الفلوس لظافر وسوف ارحل بعدها فوراً، بتقوله مرام طيب وزهره ويش تفعل معها؟.
  • بيرد عليها ويقولها انتي دماغك راحت بعيد انا مفيش بيني وبين زهره أي شئ انا لا بحبها ولا بكرها كل اللى يربطني بزهره هو أني اوصل للدولارات فقط.
  • عبدالله بياخد لينا على دكتور لكي يكشف عليها ويشوف هل هي حامل ام لا لأن حاسس بخيانه، بيقوله الدكتور الاختبار طلع ما حامل اكيد كان الاختبار مزور بيتعصب بعدها عبدالله وبيقول للدكتور عيد الاختبار من تاني.
  • بتعرف زهره على كل اللى حصل بالأمس مع لينا وبتقعد معاها وبتهديا وتحكي معاها عن البيبي اللى فى بطنها وتقوله الاطفال نعمه كبير لا تعوض احتفظي بيه وربنا سوف يعوضك كل خير ولا تهتمي بكلام الناس ولا تخافي من اي حد دارى على عائلتك فقط وكل شئ سيكون على ما يرام.
  • وفى أخر أحداث الحلقة 13 ظافر بيتصل على أنس وبيهدد بالقننل وبيقوله أعطيتك بدل الفرصه ثلاث وانت ولا فى دماغك أي شئ، أخر فرصه لك وألا سوف تترحم على صديقك سمير وبيسمعه صوت سمير صديقه وسمير بيقوله الحقني يا أنس وبيقفل السكه فى وشه وبتخلص الحلقة على هذا المشهد.



اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني، وهو غير مطلوب للتعليق لكن يوفر لك وسيلة للتنبيه في حال قيام شخص بالرد على تعليقك.