لأول مره سإلى عبد السلام ترد بمنتهى الغضب على اتهامها بوضع المكياج أثناء العمره

الاعلاميه الشهيره ” سإلى عبد السلام ” مقدمة برنامج ” المتوحشه ” الذي أصبح من أكثر البرامج مشاهده ومتابعه خاصة من النساء وهو يوضح قصص وجوانب اخرى للسيدات لم يرها الرجال من قبل ونع شخصية الاعلاميه سإلى عبد السلام التي تتسم بالجرئه إلى حد ما مع خفة الظل ايضا، وظهر هذا بوضوح في برنامج صاحبة السعاده عندما استضافتها الفنانه الرائعه اسعاد يونس وقد تحدثت بمنتهى الحريه.

لأول مره سإلى عبد السلام ترد بمنتهى الغضب على اتهامها بوضع المكياج أثناء العمره 6 28/4/2017 - 4:53 م

سإلى عبد السلام ترد على اتهامها بوضع المكياج أثناء العمره

في الفتره الماضيه سافرت سإلى عبد السلام مع والدها وشقيقها إلى المملكه العربيه السعوديه لاداء مناسك العمره ونشرت صوره لها على صفحتها الشخصيه بموع التواصل الأجتماعى انستجرام، لكن فجاه لاقت تعليقات غريبه وسخريه منها وهناك من يتهمونها بانها تضع المكياج وطلاء الاظافر في العمره وهو الامر الذي اغضبه ا بشده وقامت بالرد على تلك التعليقات السخيفه بنشر عدة صور مقربه لها وأيضاً كتبت رد غاضب للغايه.

صورة اقرب لكل اللى عنده فراغ وربنا مش شاغله بنفسه رجالة قبل الستات باللى بيقولوا حاطة مانيكير وحاطة ميك اب وروج.. انتوا بجد؟ ده سؤال بجد؟ استفسار وهرد عليه بجد؟! هل في حد طبيعي هيعمل كدة؟! انا هحترمكم لحد ما ارجع حتى لو انتوا مش محترمين حبايبى بس انا حرة.. انا لا شخصية عامة ولا معروفة ولا عيب ولا منظرى ولا بالصلى على النبى ياكل معانا الجو ده والأغلبية عارفين! ده انا اخلاق سواقين ميكروباص ملموش اجرة اقسم بالله.. هخليك /هخليكى تحس انك احمق! ((احمق)) متدخلش في اللى ملكش فيه.
البس اللى يعجبنى واعمل اللى يعجبنى.. لما تتحاسب عليا أو تاخد ذنبى ابقى انطق! اقطع عنى المصروف.. ركز مع نفسك احسن.. ربنا يشغلك بنفسك ويبعد عنا امثالكوا بس اختبار من ربنا..جهاد النفس ❤ قول /قولى ماشاء الله دى حجات حلوة من عند ربنا احسن ومتبقيش بومة أو تبقى غراب..#قرفتونا اه انتوا قليلين انا عارفة أن اللى بيحبوا كتير بس لازم اعرفكم غلطكم بشياكة #المتوحشة

لأول مره سإلى عبد السلام ترد بمنتهى الغضب على اتهامها بوضع المكياج أثناء العمره 1 28/4/2017 - 4:53 م

لأول مره سإلى عبد السلام ترد بمنتهى الغضب على اتهامها بوضع المكياج أثناء العمره 2 28/4/2017 - 4:53 م

لأول مره سإلى عبد السلام ترد بمنتهى الغضب على اتهامها بوضع المكياج أثناء العمره 3 28/4/2017 - 4:53 م

لأول مره سإلى عبد السلام ترد بمنتهى الغضب على اتهامها بوضع المكياج أثناء العمره 4 28/4/2017 - 4:53 م

لأول مره سإلى عبد السلام ترد بمنتهى الغضب على اتهامها بوضع المكياج أثناء العمره 5 28/4/2017 - 4:53 م

قد يعجبك ايضا

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.